Geberiti abi ja tugi

Abistame ja toetame 

Geberit'i müügiesindaja nõustab torulukkseppasid ehitusplatsil

Geberit pakub kas ehitusplatsil, telefoni teel või veebis tuge meie klientidele nende igapäevases tegevuses.

Seda seetõttu, et Geberitis paneme suurt rõhku kogu elutsüklile, mis on meie toodetel. Toote õigeaegne kättesaadavus koos tõhusate paigaldusprotsesside ja pikaajalise töökindlusega on üliolulised komponendid mis tahes ehitusprojekti jätkusuutliku edu tagamiseks.

Põhjalik tugi

Kliendikeskne lähenemine on meie ettevõtte kultuuris olnud alati sügavalt juurdunud. Geberiti edu on tõepoolest rajatud meie klientide vankumatule usaldusele meie vastu. Meie jaoks on meie klientide edu olulisem kui meie lühiajalised müüginäitajad,

mistõttu Geberit pakub oma klientidele kõikehõlmavat teenuste ja tugiteenuste valikut, et aidata neid igapäevatöö ehitus- ja käitusetappides.

Vaid telefonikõne kaugusel 

Meie klienditeeninduse meeskond nõustab torulukkseppasid ja kliente

Kui tundub, et teie kohapealsed paigaldustööd ei lähe päris plaani järgi, on meie tehnilised nõustajad alati valmis aitama.
Kvalifitseeritud personal meie tugikeskustes tunneb Geberiti toodete igat aspekti, seega on neil ideaalne suutlikkus pakkuda teile lahendusi praktiliselt iga probleemi korral – olenemata sellest, kui vanad teie tooted on. Meie nõustajad saavad teie probleemi telefoni teel lahendamiseks tutvuda iga tootega, mis teil kohapeal on.

Muide, meie varuosad varjatud loputuspaakide jaoks on 50-aastase saadavuse garantiiga ja teiste toodete puhul antakse see garantii vähemalt 25 aastaks. See suurepärane varuosade kättesaadavus üks paljudest teenustest, mida pakume, et tagada teile täielik meelerahu.

Tehniline teenindus kohapeal 

Geberit'i müügiesindaja kontrollib, kas paigaldustööd on õigesti tehtud.

Kui teil on küsimusi, siis meil on vastuseid.

Isegi sanitaarsüsteemide spetsialistina võite aeg-ajalt leida, et vajate meie abi mõne projektiga või vastuseid tehnilistele küsimustele meie toodete kohta. Meie tehniline objektile tulev teenindusmeeskond on väga teadlik tehnilistest ja konstruktsioonilistest aspektidest torustikumaailmas, samuti tunnevad nad hästi mitmesuguseid kohalikke eeskirju. Meie meeskonnaliikmed on sageli ise kõrgelt kvalifitseeritud torutööde eksperdid ning tunnevad hästi ehitusplatside väljakutseid ja nõudeid.

Kuna iga ehitusplats on erinev, peavad Geberiti nõustajad esmatähtsaks kohapealset teenust. See võimaldab neil koos klientidega olukorda analüüsida ja anda nõu lahenduste kohta. Nii saab Geberit tagada, et igapäevaste probleemidega tegeletakse asjakohaselt ja lahendused toimivad pikaajaliselt.

Tööriistad ja rakendused professionaalidele 

Geberit'i asjatundlikkus on Geberit Pro rakendusega alati vaid puudutuse kaugusel.

Kui meie tehniline objektile tulev meeskond ei ole vahetult kättesaadav, pakume ka mitmesuguseid muid võimalusi, kui vajate meie abi, sealhulgas veebipõhised tugitööriistad, rakendused, abitelefon ja meie kõnekeskuse lahendused.

Need pakuvad interaktiivset tuge teie sanitaarsüsteemide ja -paigaldiste paigaldamise, hooldamise ja teenindamise jaoks.

Tutvuge meie digitaalsete tööriistadega

Tutvuge sarnase sisuga